סושיאל מדיה

סושייל מדיה לבתי מלון

פייסבוק ואינסטגרם לבתי מלון

לאור השינויים התכופים במדיניות של פייסבוק ואינסטגרם והחשיפה האורגנית שהולכת ויורדת עקב רצונה של פייסבוק לקדם את הפעילות הממונת שלה,רבים שואלים האם הרשתות החברתיות הם עדין פלטפורמה רלוונטית אשר שווה להשקיע בא זמן ומשאבים.

אז הנה ספוילר קצר,זה בהחלט חשוב ומשמעותי גם היום ב 2023 ובתי מלון חייבים להשתמש במדייה החברתית.

מדיה חברתית יכולה להיות כלי יעיל מאוד עבור בתי מלון לקידום השירותים שלהם ולמשוך לקוחות נוספים. הנה כמה סיבות מדוע בתי מלון צריכים להשתמש במדיה חברתית לקידום המכירות שלהם:

הגעה לקהל גדול: לפלטפורמות המדיה החברתית יש בסיס משתמשים עצום והן מספקות למלונות גישה לקהל גדול שאולי לא יגיעו אליו דרך ערוצי פרסום אחרים. לפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר יש מיליוני משתמשים ברחבי העולם, מה שמספק בסיס לקוחות פוטנציאלי עצום לבתי מלון.

חסכוני: קידום מכירות במדיה חברתית יכול להיות חסכוני בהשוואה לשיטות פרסום מסורתיות כמו מודעות בטלוויזיה ובדפוס. פלטפורמות רבות של מדיה חברתית מאפשרות לבתי מלון לקדם את השירותים שלהם תמורת חלק קטן מהעלות של שיטות פרסום מסורתיות.

פרסום ממוקד: פלטפורמות מדיה חברתית מאפשרות למלונות למקד למאפיינים דמוגרפיים ותחומי עניין ספציפיים, מה שמבטיח שאת הקידומים שלהם יראו אנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר להתעניין בשירותיהם.

מעורבות מוגברת: המדיה החברתית מאפשרת לבתי מלון ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלהם בזמן אמת ולבנות איתם מערכת יחסים. זה יכול להוביל למעורבות מוגברת, נאמנות לקוחות ועסקים חוזרים.

ניהול מוניטין: מדיה חברתית למלונות יכולה לשמש גם ככלי לניהול מוניטין. מלונות יכולים לפקח ולהגיב למשוב ולביקורות של לקוחות, ולאפשר להם לטפל בכל דאגה ולשפר את השירותים שלהם.

מסע לקוח : כניסה לרשתות חברתיות הפכה להיות חלק משמעותי ממסע הלקוח בדרך לרכישה.

הדרך של הלקוח לרכישה עוברת דרך עמוד גוגל מי ביזנס,אתר הבית,אתרי OTA ולפני הרכישה בפועל גם כניסה לעמוד המלון ברשתות על מנת לקבל תחושה על סוג המלון והחוויה אותה יקבל הלקוח במידה ויבחר במלון.

הנה כמה טיפים קצרים שיוכלו לעזור לכם :

חשוב להקדיש זמן משאבים לטיפול ברשתות,אתם יכולים להקצות משאבים פנימיים ולהציב עובד עם ניסיון בתחום שינהל ויתפעל את העמודים או לחילופין לשכור שירותיה של חברה חיצונית המתמחה בנושא.

דאגו שהעמודים שלכם יהיו מעודכנים ויכללו קישור לאתרים שלכם,לוגו עדכני, פרטים מדויקים וכו.

חשוב מאוד להגיב בזמן אמת על פניות ובקשות ברשתות,המערכות של פייסבוק "מדרגות" את איכות ומהירות התגובה שלכם והדבר משפיע גם על החשיפה.

ניתן בתקציב נמוך לקדם ולדחוף פוסטים חשובים ומשמעותיים על מנת להגדיל את החשיפה

רתמו את הצוות כולו לתמיכה ברשתות,לייקים ושיתופים.

לצערנו המלון שלכם לא תמיד מלא,ניתן לנתן את החדרים הפנויים שנותרו לכם,הם שווים "זהב".

הניעו פעילות בעמוד ועודדו את הגולשים בעזרת מבצעים הגרלות והטבות (שימו לב כי ניהול הגרלה דורש עמידה בכללים קפדניים) בדגש על מתן חופשה במלון לגולשים על בסיס הפעילות שיזמתם.

דאגו לצילומים איכותיים,זה עושה את כל ההבדל,אחת לתקופה הביאו צלם מקצועי אשר יחדש וירענן את מאגר התמונות שלכם.

לסיכום, מדיה חברתית לבתי מלון יכולה להיות כלי יעיל עבור בתי מלון לקידום השירותים שלהם, להגיע לקהל גדול, לתקשר עם לקוחות ולנהל את המוניטין שלהם.

שתפו את הפוסט