בניית אטסרטגית שיווק דיגיטלי והפצה נכונה לבתי מלון היא אבן הבסיס להתפתחות וצמיחה של מכירות המלון.
לקוחות רבים שואלים מהי הדרך הנכונה להתמודד עם ה OTAs כמו בוקינג ואקספידייה.
האם מדובר בכלי שיווקי יעיל או שמע התמכרות מסוכנת.
ישנם בתי מלון בישראל אשר תלויים תלות מוחלטת בערוץ הזה ולפעמים עד 70% מהמכירות מגיעות דרך הפלטפורומות הללו.
מאמר זה יציג את היתרונות והחסרונות ומהי הדרך המומלצת להתנהלות.
הבחירה בין שימוש באתר הבית לבין פלטפורמות כמו Booking.com ו-Expedia תלויה באסטרטגיית השיווק והניהול של המלון.
לרוב, המלונות משתמשים בשילוב של שני הערוצים כדי למקסם את התפוסה והרווחיות.
אתר הבית יכול לשמש לקידום תוכניות נאמנות ושירותים מיוחדים, בעוד פלטפורמות כמו Booking.com ו-Expedia
מספקות חשיפה רחבה וגישה לקהל לקוחות גדול ומגוון.
אנו ממליצים על בניית תמהיל נכון למלון, מצב שלפחות 50% מההזמנות יגיעו ישירות מאתר הבית, היתר יגיע מסוכנים בארץ, OTAs חברות עסקיות, מועדוני צרכנות וכל אפיק אחר.
הדרך הנכונה לניהול ושליטה היא קביעת מדיניות תמחור ברורה ויצירת העדפה ברורה ורציפה במחיר לטובת אתר הבית.
עוד ניתן להציע מבצעים בלעדיים באתר הבית למול הערוצים האחרים.
מצד שני חשוב להשאיר את ה OTAs ולא לייצר פער גדול מדי, בעיקר עבור תיירות מחו"ל.
פנויים לקשר?
נשמח לצרף אתכם למשפחה ולקדם אתכם עד הפסגה!
2024 All rights reserved to unique hotels ©
WhatsApp us