כולם מדברים על Meta search
הנה הסבר קצר אודות הכלי והשימושים האפשרים :
Meta search הוא כלי חיפוש מטא למלונות בפלטפורמות מקוונות המאפשרות למשתמשים להשוות מחירי מלונות וזמינות בין מספר אתרי הזמנת מלונות בו זמנית. במקום לחפש תעריפי מלונות וזמינות באתר בודד של מלון, כלי החיפוש של מטא אוספים מידע מאתרים שונים ומציגים אותו בממשק ידידותי למשתמש.
כאשר משתמש מחפש מלון בכלי חיפוש מטא, הכלי משתמש באלגוריתם החיפוש שלו כדי לסרוק אתרי הזמנת מלונות מרובים כדי למצוא את המחירים והדילים הטובים ביותר. כלי החיפוש המטא מציג למשתמש רשימת אפשרויות, מציג מחירים מאתרי הזמנות שונים, יחד עם פרטים נוספים כמו מיקום המלון, שירותים ודירוגי משתמשים.
כמה כלי חיפוש מטא פופולריים עבור מלונות כוללים את Kayak, Trivago ו-TripAdvisor. פלטפורמות אלו מאפשרות למשתמשים לחפש מלונות על סמך קריטריונים שונים כמו מיקום, מחיר ושירותים. לאחר מכן, המשתמשים יכולים להשוות תעריפי מלונות וזמינות בין אתרי הזמנות מרובים, כולל אתרים פופולריים כמו Booking.com, Expedia ו-Hotels.com.
כלי חיפוש מטא יכולים להיות שימושיים למטיילים המחפשים את הדילים הטובים ביותר למלונות. על ידי השוואת תעריפים בין אתרי הזמנות מרובים, משתמשים יכולים לעתים קרובות למצוא מחירים נמוכים יותר מאשר על ידי הזמנה ישירות עם מלון. עם זאת, חשוב לציין שייתכן שחלק מאתרי הזמנת מלונות לא ייכללו בכלי חיפוש מסויימים של מטא, כך שתמיד כדאי לבדוק כמה פלטפורמות שונות לפני קבלת החלטה סופית על ההזמנה.
בתי מלון יכולים וצריכים לנצל כלי זה על מנת להגדיל את החשיפה של המלון ולייצר תנועה חדשה ועוד ערוץ של הזמנות.
לכל "שחקן" בתחום יש ממשק ואיפיון שונה,אך כולם מאפשרים ניהול קמפיינים ודחיפת המוצר במספר מודלים כלכליים.
לסיכום
שימוש נכון ב META יאפשר הזרמת תנועה חדשה ואיכותית לאתר שלכם ויצירת אפיק הזמנות נוסף.
נשמח לצרף אתכם למשפחה ולקדם אתכם עד הפסגה!
WhatsApp us