top5

שיווק בתי מלון עם הפנים ל 2023

האם תרצו יותר הזמנות באתר הבית שלכם?

האם פעילות המדיה החברתית של המלון שלכם לא ממש משיגה את התוצאות שאתה רואה בחשבונות המתחרים שלך?

האם יש לכםרשימת דוא"ל אבל אתם לא מצליחים לייצר הכנסה ממנה?

האם המשוב הנהדר שאתם שומעים בדלפק הקבלה אינו משתקף בביקורות המקוונות שלכם ?

האם העמלות שאתם משלם ל OTA פוגעות ברווח של המלון ?

המון שאלות פתוחות.

מנהלי השיווק ובעלי בתי מלון יודעים כי שיווק דיגיטלי נמצא בראש הרשימה

הם גם יודעים שיש כל כך הרבה דברים – ושאלות – שנכנסים לאסטרטגיות שיווק דיגיטליות מקיפות ויעילות של בתי מלון.

אנחנו ביוניק תיירות ודיגיטל רוצים לעזור ולהגביר את הצמיחה של המלון שלכם על ידי ביטול המסתורין של אסטרטגיות שיווק דיגיטליות עבור עסקי המלונאות.

בואו נצלול יחד לרזי השיווק הדיגיטלי.

אסטרטגיות שיווק בית מלון 

תעשיית המלונאות של היום מתוארת לעתים קרובות דינמית ותחרותית.

מכניסת מפעילים בסגנון "אייר בי אנד בי"  ועד למגפה בעולמית שעלתה לתעשיית התיירות העולמית כ 900 מיליארד דולר, האתגרים של העשור האחרון העבירו את מאמצי השיווק בחוזקה לאור הזרקורים.

יותר מתמיד, אסטרטגיות שיווק יעילות הן קריטיות להצלחתם של עסקי בתי מלון, בין אם אתם משיקים מלון, מחפשים להגדיל את ההזמנות או רוצים לחזק את המותג שלכם. מבחינה זו האסטרטגיה הדיגיטלית היא שם המשחק להשגת יעדים אילו.

כמעט 60 אחוז מאוכלוסיית העולם , כלומר 4.66 מיליארד אנשים, הם כעת משתמשי אינטרנט פעילים. היקף המדיה החברתית ממשיך להתפוצץ, עם כמעט 4 מיליארד אנשים פעילים כעת בהשוואה לקצת יותר מ-2 מיליארד ב-2015.

האפשרויות והפוטנציאל אינסופיים, ועם האסטרטגיה והטכנולוגיה הנכונות – וקצת דמיון – בתי מלון יכולים לרתום את כוחו של הדיגיטל ליצירת קסם שיווקי.

שיווק הדיגיטלי למלונות-אז מה בעצם עושים

הצעד הראשון ביצירת אסטרטגיית שיווק דיגיטלית הוא לחשוב על קהל היעד שלך. למי אתה משווק? אתה צריך להעמיק, בניסיון להבין ולהגדיר את קהל היעד הזה.

דרך שימושית עבור בתי מלון לעשות זאת היא על ידי יצירת פרסונות אורחים המייצגות את האנשים שהם רוצים לראות בדלפק הצ'ק-אין שלהם. מי הוא אורח המלון האידיאלי אותו אנחנו רוצים לארח.

אתם מוזמנים ליצור תמונה מפורטת של האנשים האלה על ידי מחקר סביב השאלות הבאות:

  • בני כמה הם? איפה הם גרים?
  • עם מי הם חיים? עם מי הם יסעו?
  • איזה סוג עבודה הם עושים וכמה הם מרוויחים?
  • אילו עוד מותגים הם אוהבים?
  • מהם התחביבים ותחומי העניין שלהם?
  • מה הם קוראים?
  • מאילו נושאים חברתיים הכי אכפת להם?
  • איפה הם קונים מזון ובגדים?
  • מהן מטרות החיים שלהם? מה המניע הגדול שלהם?
  • מהו היעד המועדף עליהם?
  • עד כמה הם מתמצאים בטכנולוגיה?
  • אילו רשתות חברתיות הם מעדיפים?
  • איך הם מתקשרים בעבודה, עם המשפחה ועם חברים?

בסוף התהליך תייצרו מספר "אבות טיפוס" של הלקוחות שלכם,ומכאן יהיה קל הרבה יותר למצוא אותם ולהתאים להם את המסר וההצעה הנכונה.

השלב הבא הוא הגדרת יעדי השיווק הדיגיטליים האולטימטיביים שלכם. אלה יהיו מבוססים על יעדים ואסטרטגיה רחבים יותר.

יעד עסקי עשוי להיות להגדיל את ההכנסות ב-20% בשנה הקרובה

לחזק את המותג שלך בשוק המילניאלס.

הגדלת המחיר הממוצע ללילה ועוד ועוד.

לאחר מכן ניתן לעצב את יעדי השיווק הדיגיטליים שלך סביב מטרה זו. הכפלת העוקבים שלך באינסטגרם כדי להגיע ליותר בני דור המילניום ויצירת עלייה של 50% בתנועה לאתר שלך,הגדלת אחוז ההמרה באתר ובמנוע,כל אילה עשויים להיות יעדים שמתיישרים עם יעדים עסקיים רחבים יותר.

לאחר שהגדרתם את המטרות בצורה ברורה ותבינו למי אתם משווקים, הגיע הזמן להיכנס לעניינים של אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם.

הדרך הנכונה הוא בניית תוכנית המכסה את כלי השיווק הדיגיטליים שיעזרו לך בצורה הטובה ביותר להשיג את המטרות שלך וכיצד תמנף אותן כדי להשיג את המטרות שלך.

  • הכלים הפופולריים והיעילים ביותר כוללים:
  • שיווק תוכן
  • מדיה חברתית
  • שיווק משפיענים
  • שיווק במייל
  • ביקורות באינטרנט
  • SEO, SEO מקומי
  • מודעות מלונות בגוגל
  • פרסום ממומן בגוגל ומטה PPC – עליו נדבר בפרק נפרד עקב מורכבותו וחשיבותו

שיווק תוכן לבתי מלון

מפוסטים בבלוג  ועד לפודקאסטים, מגזינים מקוונים, אפליקציות, ספרים אלקטרוניים, וידאו בפורמט קצר ומציאות מדומה, תעשיית המלונאות והנסיעות הובילה את הדרך עם תוכן מעורר השראה ומספק ערך. תוכן נהדר יכול לעזור לבנות את הקהל שלך, לטפח קשרי לקוחות קיימים, להגביר את נאמנות המותג ולהגדיל את ההזמנות.

שיווק תוכן יכול ללכוד אנשים בחלקים שונים של מסע הלקוח ותוכן באיכות גבוהה הוא חלק מרכזי בצורות אחרות של שיווק דיגיטלי, כולל קידום אתרים ושיווק במדיה חברתית.

ישנם שני שלבים לשיווק תוכן יעיל. ראשית עליך ליצור את סוג התוכן שקהל היעד שלך להוט לצרוך. תוכן שמושך אנשים פנימה.

השלב השני בשיווק תוכן יעיל הוא לשכוח את הרצון לייצר מכירה בצורה אגרסיבית. במקום זאת, המסר של התוכן וכל קריאה לפעולה נמצא "בין השורות" או כ"אגב". למשל, קישור שימושי בסוף כתבה או משהו עדין ושימושי שלא פוגע בשום צורה מהערך שבתוכן.

פלטפורמות המדיה החברתיות הטובות ביותר לבתי מלון

מהי פלטפורמת המדיה החברתית הטובה ביותר עבור המלון שלך? היכן תמצא את ההצלחה הגדולה ביותר בטווח הזמן הקצר ביותר?

זה יהיה נחמד לקבל תשובה חד משמעית, אבל למרבה הצער אין כאן פתרון קסם. עם זאת, יש תהליך קל בן שלושה שלבים כדי למצוא את התשובות הטובות ביותר לשאלות אלה.

הכירו את הפלטפורמות

לפני שתוכל לקבל החלטה, עליך להיות בעל הבנה בסיסית של הפלטפורמות הפופולריות ביותר בחוץ:

  • פייסבוק: עדיין הפלטפורמה הפופולרית ביותר עם 8 מיליארד משתמשים פעילים בחודש, פייסבוק מאפשרת לך לשתף מידע, לתקשר עם אורחים וליצור אירועים.
  • אינסטגרם: פלטפורמה ויזואלית פופולרית, המתאימה באופן מושלם להצגת בתי מלון,כמו כן מאפשרת הפלטפורמה לעודד אורחים ומשפיענים לעשות את אותו הדבר.
  • טוויטר: צייצו עדכונים, תקשורת ושיחות קצרים וקצרים (מגבלת 280 תווים).
  • Youtube: מאפשר לבתי מלון ולאורחים ליצור תוכן וידאו שמודיע ומעורר השראה.
  • Pinterest: עוד פלטפורמה ויזואלית לבניית תמונה של המותג שלך
  • TikTok: אפליקציית שיתוף וידאו עם 690 מיליון משתמשים חודשיים פעילים , יותר ממחצית מהקהל שלה מתחת לגיל 34
  • Whatsapp: עם 2 מיליארד משתמשים, פלטפורמת הודעות חלקה זו יכולה לקחת את התקשורת עם הלקוחות לגבהים חדשים.

המדיה החברתית משתנה,מתפתחת וזזה כל הזמן, אז שימו עין על זה.

להתחשב בקהל שלך

שוב, הכל חוזר להבנת האנשים שאתה מנסה להגיע אליהם: האורחים האידיאליים שלך. על ידי הבנת מי הם, באילו פלטפורמות הם משתמשים הכי הרבה (ולמה) ואיזה סוג תוכן הם אוהבים, תוכל לחקור את הפלטפורמות המוצעות יותר מקרוב ולקבל החלטה מושכלת לגבי היכן למקד את השיווק שלך מאמצים ותקציב אפשרי.

 

חשבו על מטרות ומעשיות

השלב הבא הוא לחשוב באמת על יעדי העל שלך וכיצד כל פלטפורמת מדיה חברתית יכולה לעזור לך לצעוד לקראת השגת יעדים אלו.

יש גם פעולות מעשיות שצריך לקחת בחשבון:

  • כמה זמן וכסף תצטרכו להשקיע בפלטפורמה כדי להשתמש בה ביעילות?
  • האם יש לך צוות שכבר מכיר ומשתמש באחת מהפלטפורמות?
  • באיזו תדירות תצטרך לפרסם בכל פלטפורמה?
  • אילו כלי אינטגרציה וניהול קיימים?

גורמים אלה אמורים לעזור לך להחליט היכן למקד את האנרגיה שלך. וזכור, כנראה שעדיף לעשות פלטפורמה אחת או שתיים טוב מאשר לפזר את עצמך על כל הפלטפורמות.

כיצד לקדם את המלון שלך ברשתות חברתיות

כשזה מגיע לקידום המלון שלך בפלטפורמות שבחרת, שלושת הפרמטרים המרכזיים הם: עקביות, יצירתיות ותחרות.

אתה צריך להיות עקבי, לפרסם באופן קבוע, עם מסר ברור שעולה בקנה אחד עם אישיות המותג שלך.

אתה צריך להיות גם קצת יצירתי. כל כך הרבה קורה, בכל פלטפורמה שתבחר, שאתה צריך למצוא דרך יצירתית להתעלות מעל הרעש.

עם זאת, אין צורך להמציא את הגלגל מחדש בכל פעם. תסתכל על המתחרים שלך כדי לקבל רעיונות שמעניקים השראה לתוכן ומסעות פרסום משלך במדיה החברתית. הנה כמה רעיונות שיעזרו לך להתחיל:

  • לוודא שתמונת השער של דף הפייסבוק שלך ותיאור האודות מדויקים המתאימים למסר אותו אתה רוצה להעביר
  • שתף תמונות ושבחים מהאורחים שלך באינסטגרם דרך אינסטגרם וסטוריז בפייסבוק
  • צור קבוצת פייסבוק מלאה בתובנה "מאחורי הקלעים" ומידע על מבצעים קרובים
  • צייץ המלצות
  • צור האשטג כדי לשתף מחדש תוכן שנוצר על ידי משתמשים במותג
  • שידור חי של אירועים, זריחות וסיורים מהירים
  • הפעל תחרות האשטאג באינסטגרם ליצירת תוכן משתמשים והגדלת עוקבים
  • צור דף אירוע בפייסבוק כדי לקדם אירועים ואירועים מיוחדים
  • שתף תוכן שימושי בפייסבוק ממסעדות מקומיות, מפעילי תיירות ואטרקציות
  • שיתוף פעולה עם משפיענים ממוקדי נסיעות ב-TikTok כדי להגיע לקהל צעיר יותר.

בעת יצירה ויישום של תוכנית מדיה חברתית, תצטרך גם לחשוב על:

 באיזו תדירות לפרסם, מתי לפרסם, כיצד לנטר ולהגיב למשתמשים שמדברים על המותג שלך, כיצד לבצע אופטימיזציה של הפרופילים שלך וכיצד להוביל את המשתמשים לאפשרויות ההזמנה.

עד כאן פעילות סושיאל אורגנית,כלומר פעילות שאינה ממומנת.

לצערנו גם כאן העולם מעט מורכב יותר והחשיפה האורגנית שתקבלו אינה גדולה,בהמשך נדבר גם על פרסום ממומן בסושייאל.

חשוב לזכור כי בכל מקרה מסע הלקוח שלכם עובר בוודאות דרך הסושייאל.

שיווק משפיענים לבתי מלון 


שאלה נוספת שיש לקחת בחשבון ביצירת תוכנית היא האם שיווק משפיענים יכול להיות קיצור דרך שימושי בהשגת המטרות שלך. סוג זה של שיווק מסתמך על המלצות, אזכורים והמלצות מאנשים שבנו אמון עם העוקבים החברתיים המסורים שלהם.

תחילה תצטרך למצוא משפיענים שהם שותפות מושלמת מבחינת המותג שלך והמסר שאתה רוצה להעביר שם. האם הם עבדו עם מלונות דומים בעבר? האם הערכים והאסתטיקה שלהם עולים בקנה אחד עם שלך? האם הקהל שלהם מורכב מסוג האנשים שאתה מנסה להגיע אליו?

גם שיתוף פעולה שכזה בדיגיטל חייב להיות מדיד ובמעקב על מנת לוודא כי הפעילות משתלמת.

לדוגמא הפקת קוד קופון למשפיען ומדידת כמות העסקאות שהוא יצר תהיה דרך טובה להתחיל.

אי מייל מרקטינג

למרות שזה אולי לא בהיר, מבריק ומעניין כמו פלטפורמת המדיה החברתית העדכנית ביותר, הדואר האלקטרוני הוא עדיין אחד הכלים היעילים ביותר. נתונים סטטיסטיים מצביעים על כך שהוא מייצר 100 ש"ח על כל 10 ש"ח המושקעים בו.

 זה החזר ROI עצום.

מה הופך אותו לכל כך חשוב? רוב האנשים בימינו מרגישים בנוח עם אימייל, וזה מאפשר לך לתקשר ישירות עם האורחים בצורה נוחה, בזמן ובמחיר סביר. טכנולוגיית שיווק בדוא"ל מאפשרת לך להתאים בקלות ולמקד את ההודעות שלך ולאחר מכן למדוד את הצלחת מאמצי השיווק שלך.

מחקרים בעולם מציירים גם תמונה חיובית של שיווק בדוא"ל. יותר ממחצית מאוכלוסיית המדגם אמרו כי מיילים שיווקיים משפיעים על החלטת הרכישה שלהם בעוד שיותר ממחצית מהמשווקים אומרים שזה המקור הגדול ביותר להחזר על ההשקעה והם רואים עלייה במעורבות. בינתיים, 80% מאנשי המקצוע העסקיים מאמינים ששיווק בדוא"ל מגביר את שימור הלקוחות.

כפי שאתה יכול לראות, זה בהחלט אזור שראוי לתשומת לבך. כדי להפיק את המרב משיווק בדוא"ל, תצטרך לכסות את שלושת התחומים העיקריים הבאים:

בניית רשימת הדוא"ל שלך

הזמנת אורחים להצטרף לרשימת הדוא"ל שלך במהלך תהליך ההזמנה היא אחת הדרכים הקלות ביותר לבנות את קהל הדוא"ל שלך. אתה יכול גם להוסיף טופס הרשמה לאתר שלך, המציע סוג כלשהו של תמריץ להצטרף לרשימה. אולי צ'ק-אין מוקדם, מדריך עיר להורדה או סיכוי לזכות בשובר למלון עשויים לעזור לרשימה שלך לצמוח מהר יותר.

פילוח הרשימות שלך בעת הוספת מנויים חדשים יהיה מועיל גם כאשר תגיע לשלב הבא – שליחת מיילים שיש להם השפעה מקסימלית. הפלחים עשויים להיות ספציפיים למיקום או לכלול רק אורחים קודמים, למשל. אז אתה יכול לדבר ישירות יותר עם אותו פלח מסוים ברשימה שלך באמצעות דואר אלקטרוני.

עוד פרטמטר חשוב הוא שאיבת המידע הקיים ב PMS לטובת רשימת התפוסה,כמובן כי חשוב לוודא כי יש לכם אישור שימוש מהלקוח בכתובת המייל.

יצירה ושליחת מיילים להשפעה מירבית

אתה רוצה לשלוח מיילים שנפתחים, קוראים ומבצעים פעולה. שוב, ההבנה שלך לגבי הקהל שלך תעזור לך לקבל החלטות לגבי איך ליצור ולשלוח מיילים. למה הקהל שלך רוצה לשמוע ממך? מתי הם רוצים לשמוע ממך?

בעת יצירת המייל שלך, אל תשכח לשים לב לשורת הנושא (שתהיה לה השפעה רבה על פתיחת המייל שלך) ולקריאה לפעולה (כדי להקל על הקהל שלך לבצע הזמנות ולהגדיל את ההמרות) .

כיוון שבחלק גדול מהמקרים מדובר בלקוח חוזר,ניתן להציע הצעות ייחודיות לאותם לקוחות.

מעקב אחר מסעות הפרסום שלך

פלטפורמות שיווק בדוא"ל מקלות על מעקב אחר צמיחת רשימות, שיעורי פתיחה, שיעורי קליקים, מסירה, שיעורי ביטול הרשמה ומנויים לא פעילים. השתמש במדדים האלה כדי להבין מה עובד ומה לא – כך שתוכל לצבוט ולשפר את מסעות הפרסום שלך בשיווק בדוא"ל.

כמו כן הקפד לתייג את הדיוור כך שתוכל לדעת גם כמה הזמנות במדוייק הגיעו למנוע

שימוש בביקורות מקוונות כדי לשפר את השיווק הדיגיטלי של המלון שלך

הכוח עתיק היומין של מפה לאוזן מועצם במרחב הדיגיטלי, במיוחד כשמדובר בתכנון טיול והזמנת מקום לינה. יותר מ 75% מהאנשים אומרים שהם תמיד או לעתים קרובות קוראים ביקורת לפני שמזמינים מקום לינה ויותר ממחצית אומרים שהם לעולם לא יזמינו מלון ללא ביקורות.

לא חסרים מקומות שמטיילים יכולים ללכת כדי להשאיר ביקורת, עם אפשרויות פופולריות כולל:

  • Tripadvisor
  • ביקורות של גוגל
  • בוקינג
  • אקספדיה
  • com
  • טריוואגו
  • פייסבוק

במילים פשוטות, ישנם שלושה דברים שאתה צריך לשאוף אליהם סביב ביקורות מקוונות:

הגדלת ביקורות חיוביות

ביקורות טובות אומרות יותר הזמנות והגדלת הרווחים. כמעט 8 מתוך 10 מטיילים אומרים שאם כל שאר הדברים שווים, יש סיכוי גבוה יותר שהם יזמינו מלון עם דירוג ביקורות גבוה יותר ודירוג גבוה יותר הוכח כמגביר תפוסה והכנסה ממוצעת.

עודדו ביקורות מעולות על ידי מתן שירות שהאורחים רוצים להתלהב ממנו. בקשו מהאורחים היוצאים למלא טופס משוב – ולאחר מכן בקשו מאלה שהשאירו ביקורות זוהרות להשאיר אחת באינטרנט, ולהפנות אותם לפלטפורמות שבהן אתה הכי זקוק לביקורות חיוביות יותר.

הגבלת ביקורות שליליות

אף אחד לא רוצה להישאר בחדר מלון מלוכלך, ואין זה מפתיע ש 90 אחוז מהמטיילים יימנעו מהזמנת מלונות אם יראו את המילה "מלוכלך" בביקורות באינטרנט. ניהול עסק של מלונאות הוא מאתגר ותמיד יהיו תלונות וחוסר שביעות רצון. עם זאת, על ידי תקשורת טובה, אתה יכול לפתור תלונות רבות לפני שהן הופכות לפורקן מלא המתפרסם באתר ביקורות מקוון.

תמיד עוקב ומגיב לביקורות (הטובות והרעות)

בין אם זו ביקורת טובה או גרועה, תגובה לביקורות מקוונות מהווה הזדמנות עצומה. זו הזדמנות להציג את המחויבות שלך לשירות לקוחות מעולה ולחזק את ערכי המותג שלך.

תגובה למשוב שלילי בצורה הנכונה יכולה לעזור לזכות בחזרה את הלקוח המסוים שהשאיר את הביקורת וגם להפוך את הדברים עבור אורחים פוטנציאליים אחרים שקוראים את הביקורת. וכמובן, תגובה לביקורת חיובית יכולה להוסיף קצת ברק למוניטין שלך.

קבל יותר מגוגל: ההשפעה של קידום אתרים ומודעות מלונות בגוגל

כמנוע החיפוש המוביל בשוק, גוגל מעבדת יותר מ 3.5 מיליארד חיפושים בכל יום. דיווחים אחרונים מצביעים על כך שחיפושים אחר מלונות ואתרי נופש חוזרים היטב לאחר המגיפה, עם רמות החיפוש הגבוהות ביותר מזה עשור.

כדי לעודד תנועה רבה יותר ואיכותית יותר לאתר המלון שלכם מגוגל וממנועי חיפוש אחרים, עליכם להתמקד באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). קידום אתרים כולל דברים כמו מחקר מילות מפתח, יצירת תוכן מעולה, קבלת קישורים מאתרים אחרים ווידוא שהאתר שלך מהיר ומגיב לכל סוגי המכשירים.

זה תחום עצום אבל החדשות הטובות הן שאם אתם עושים את כל האמור לעיל במונחים של יצירת תוכן מעולה, עידוד ביקורות מצוינות ותקשורת עם מדיה חברתית ומייל, אז אתם כבר בדרך לאופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש. והדבר הטוב ביותר ב-SEO הוא שטקטיקת השיווק הדיגיטלי היא שפשוט ממשיכה לתת. ברגע שאתה משקיע בקידום אתרים, התנועה שזורמת באופן אורגני לא עולה כלום.

תחום קידום אתרים שחשוב במיוחד עבור בתי מלון, הוא קידום אתרים מקומי. כשמדובר בחיפושים מסוימים באינטרנט, מנועי החיפוש מבינים שהאדם שמחפש רוצה תוצאה מקומית . אז הם מציגים את התוצאות המקומיות ביותר, לעתים קרובות עם מפה מקומית שמראה היכן ממוקמות התוצאות המובילות. ברור שמיקום גבוה בתוצאות המקומיות הוא זהב SEO למלונות.

עד כמה חשובות מודעות המלונות בגוגל?

למרות שזו השקעה משתלמת, קידום אתרים יכול להיות זמן ארוך יותר להשגת תוצאות. אבל יש דרך לקפוץ מהתור. Google Hotel Ads, שנקרא בעבר Google Hotel Finder, מאפשר לך להגדיר פיד עם מידע עדכני על זמינות, סוגי חדרים ותמחור, כדי שתוכל להגיע לאנשים שמחפשים באופן פעיל מלונות כמו שלך. אתה יכול למקד לאורחים במיקומים מסוימים או להתמקד בנכסים עם שיעורי תפוסה נמוכים יותר כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

שיווק דיגיטלי ממומן

כפי שכבר אמרנו,מדובר בעולם ומלואו,השיווק הממומן בגוגל ובמטה הוא כלי אטסרטגי חשוב מאין כמוהו ושום שיווק דיגיטלי אינו שלם בלעדיו.

על כך נרחיב בקרוב.

לסיכום :

כפי שניתן לראות, אסטרטגיית שיווק דיגיטלית לעסקים בתחום המלונאות היא תחום גדול ולעתים מורכב. עם זאת, זה גם תחום בעל פוטנציאל עצום. אנו מקווים שאחרי שקראתם את זה יש לכם מוטיבציה וביטחון לחקור את הדרכים הטובות ביותר לקדם את המלון שלכם במרחב הדיגיטלי – וליצור תוכנית שיווק דיגיטלית שתעזור לממש את הפוטנציאל וההזדמנות שממתינים שם.

שתפו את הפוסט