סושיאל מדיה

סושיאל מדיה למלונות

סושיאל מדיה למלונות, המדיה החברתית הופכת למהותית במחקר השטח של האורחים הפוטנציאליים שלנו, במסעם למצוא את החופשה שהם מחפשים

כיום כניסה לעמוד הפייסבוק /אינסטגרם של המלון הינו חלק הכרחי וקריטי במסע הלקוח של הצרכן ומכך כמובן משמעותי ביותר ביכולת המכירה של המלון.

תפקיד הרשת החברתית הוא לתמוך בבניית המותג,לפנות לקהל מטרה ממוקד ומפולח במסרים שונים, להציע מבצעים והטבות שונות בזמן אמת ואף לאפשר רכישה ישירה בחלק מהמקרים – ישירות מהעמוד של פייסבוק או אינסטגרם.

בנוסף מאפשרת הרשת החברתית להגדיל את מעורבות הגולשים ,לעודד שיתופים המייצרים תוכן אוטנטי ומשמשים כמכפילי כח לפרסום

אצלנו ב Unique אנחנו מציעים שירותי שירותי סושייאל איכותיים,יצירתיים אשר יעזרו לכם להבליט את המותג שלכם ולחשוף קבל מטרה קיים וחדש למסרים אותם אתם רוצים להעביר.

אנחנו ניצור עבורכם תוכן איכותי כולל תמונות וקופי,ננהל את העמוד שלכם,נעמוד בקשר ישיר ורציף גם הגולשים ונייצר הנעה לפעולה באמצעות מגוון של פעילויות,תכנים ושיתופי פעולה.

מדי חודש נבנה גאנט במסודר המציג את כלל הפעילות במדיות השונות המתוכננות לאותו חודש.

הגאנט כולל את תכנון נראות הפייד הכללי (הנראות שיש בעמוד האינסטגרם שהגולש נכנס בפעם הראשונה ורואה את כל הפוסטים יחדיו) ,ריכוז כל הפוסטים והסטוריז וחשיבה משותפת על פעילות על פי צרכי המלון 

 

מה מטרתה של סושיאל מדיה לבתי מלון?

הבה נודה באמת, יש אנשים שפשוט אוהבים לגלול דרך פיד המדיה החברתית שלהם ולגלות תכנים מעניינים ומעוררי השראה. זה לא בהכרח בריא או מועיל, אך אם זה מלא בתכנים שעושים להם טוב ומציידים אותם בכלים למסע (כמו היכולת להשוות בין מלונות על בסיס המדיה והתכנים האיכותיים שאותם מלונות משתפים) הרי שאפשר למצוא בכך ערך. סושיאל מדיה למלונות יכולה להתבטא ביכולתם של מלונות ליצור קשר עם תיירים, לשתף תמונות מביקורים של אורחים שכבר היו, לספר עוד על החוויות השונות שאפשר לחוות במלון ובאופן כללי להטיל אור חזק על מה שקורה במלון ולשתף את העולם בכך.
להלן כמה סטטיסטיקות שדלינו ממקור ברשת. יש לציין שכל מקור סוקר בדרך משלו והתוצאות יכולות להשתנות לא רק על בסיס דרך סקירה אלא תקופה. בהינתן כך, אלא הנתונים כשזה נוגע לשיווק במדיה החברתית בפייסבוק:
1. 52% ממשתמשי המדיה החברתית אמרו שהם קיבלו השראה מתמונות של חבריהם וזה השפיע על תוכניות הטיול שלהם
2. 76% משתפים תמונות מהטיול שלהם למדיה החברתית
3. 55% עשו לייק לדפים הקשורים לטיול שהם מתכננים (במהלך שלב המחקר לאותו טיול)
4. 69% מהמודעות עושות שימוש בתמונות בעוד ש-18% מהמודעות עושות שימוש בסרטונים

סושיאל מדיה - רשתות חברתיות

כיצד סושיאל מדיה לאתרי תיירות יכולה לקדם תהליכי שיווק?

כל אלו (הנתונים שצוטטו בסעיף הקודם) רק כדי לציין שיש פעילות מסוימת ברשת החברתית של פייסבוק, כשזה נוגע לענף המלונאות. בין אם מדובר באנשים המשתפים דברים מהטיול שלהם, או אנשים שבאופן אקטיבי (או רספטיבי) מסתכלים על דפים שונים הקשורים לטיול שהם מתכננים. אין זה אומר שהמצב עדכני לכתיבת וקריאת שורות אלה. ועם זאת, אם יש מלון מסוים שמזהה פוטנציאל בהרחבת הרשת החברתית שלו כדרך סושיאל מדיה לאתרי תיירות, ביכולתו לעשות את הדברים הבאים:
1. להתחיל לשתף תכנים בפייסבוק
2. לראות מה עובד בפייסבוק: מה זוכה לשיתופים, לייקים ותגובות
3. לראות לאיזה תכנים אורחים ממשיים נחשפו: לסקור אורחים נכנסים ולשאול אם הם נחשפו לתכנים במדיה החברתית ואיך זה השפיע עליהם אם בכלל
4. לקבל את הפידבק ולייצר תכנים מותאמים ומזוקקים יותר ויותר – ולראות אם זה "עבד" בייצור גלים רבים יותר ברשת החברתית

פנו אלינו עכשיו להתייעצות

נשמח לעמוד לרשותכם בקידום המלון בסושיאל מדיה

עמוד הפייסבוק שלכם

אפשר שהתוצאה הסופית היא שהמלון פשוט חשוף יותר במדיה החברתית, יותר מכירים בו ונחשפים אליו במהלך גלישה ארעית או ממש בשלב מחקר ותכנון טיול נתון. ניתן להעצים את הנוכחות ברשת החברתית באמצעים אורגניים: כלומר להמשיך לפרסם, לצבור תאוצה ותהודה ועם הזמן יותר ויותר אנשים מפתחים מודעות לתכנים שבפרופיל החברתי של המלון. וניתן כמובן לעזור למלון לפתח את עצמו כדרך מודעות ממומנות, ואפילו שכירת שירותיהם של "משפיענים", המבקרים בשטח המלון ומעלים תמונות כמו גם מתייגים את המלון עצמו כדי להאיר את המלון באור חברתי נרחב באופן נקודתי.
יתרה מכך, במסגרת פייסבוק למלונות \ אתרי תיירות בהחלט ניתן למנף את האלמנט החברתי ולהתחיל לערב את קהל האורחים בתחרויות שונות שהמלון מארגן. בין אם מדובר בתכנים כיפיים שאפשר לכלול בהם את הגולשים, ובין אם מדובר בתחרויות נושאות פרסים. לדוגמה, ניתן לבקש מהאורחים להעלות תמונה שלהם במקומות שונים במלון והתמונה הכי מדורגת תעניק לזוכים חופשה זוגית במתנה, וכיוצא בזה. ובכך ניתן להעלות אף יותר את המודעות למה שמתרחש במתחמי המלון.

שיווק מלונות בסושיאל מדיה

עמוד האינסטגרם שלכם

ובאם רוצים לפרסם באינסטגרם – זה לא לגמרי שונה מלפרסם בפייסבוק. אלא שהדגש באינסטגרם הוא בגרפיקה, בעוד שבפייסבוק יש יותר מקום לטקסט. באינסטגרם ניתן לעשות שימוש גם בתגיות (סולמיות #), המשמשות כמעין אמצעי לתיוג פוסטים. בית מלון יכול לדוגמה להעלות תמונה של שקיעה מהגג ולתייג אותה כ-"שקיעת_חמה", והתמונה תיכנס לקטגוריה של שאר התמונות שתויגה בכיתוב זה. ועל פי כן, כל מי שמתעניין בשקיעת חמה יכול להיחשף לתמונה הזאת וכמובן לבית המלון שפרסם אותם.
גם באינסטגרם ניתן לייצר תחרויות נושאות פרסים, לנתב חשיפה מפרסומי משפיענים, לקדם פוסטים מסוימים באמצעים ממומנים ובאופן כללי לאסוף פידבק על פרסומים ולראות כיצד זה עובד. אחד היתרונות הגדולים בפרסום אינסטגרם למלונות \ אתרי תיירות הוא כמובן היכולת לחשוף אנשים לתכני המלון, גם אם הם לא חיפשו אותם באופן מודע באותו רגע. אם נשווה זאת למנועי חיפוש, אשר מאפשרים לאנשים להיחשף לתכנים על בסיס ובהשפעת מה שהם חיפשו – הרי שהרשתות החברתיות, לרבות פייסבוק ואינסטגרם חושפות את המשתמש לתכנים על בסיס מה שנראה להן שהוא ירצה לראות. גם אם הוא לא חיפש את אותם תכנים באופן מפורש.

לסיכומו של דבר
ובכך, סושיאל מדיה למלונות יכולה להחמיא ולהשלים אסטרטגיות שיווק אחרות. ניתן לפגוש את האורח הפוטנציאלי בכל מיני נקודות במסע שלו. לרגע אחד הוא מחפש בגוגל "מלונות טובים בצפון", ונתקל בכתבה מבית אותו מלון (בתצורה של קידום אורגני / ממומן), ולרגע אחר הוא גולש בפייסבוק או באינסטגרם ונתקל בפוסטים של אותו מלון. כך שיש יותר ויותר נקודות בהן הוא נחשף לחומרים שונים של אותו מלון. ואם אותם חומרים אכן מהדהדים ורלוונטיים אפשר שהוא ממש ישמח לגלות עוד על אותו מלון. בייחוד אם מדובר במישהו שמתחבר לכל מה שהמלון מציע, או לפחות לחלקים מסוימים הנעימים לו.
למעשה, יש הרבה דברים שמלון יכול להציע ולהראות שיכולים לבלוט במיוחד ברשתות חברתיות. באתר מקצועי ורשמי שנועד להעביר מידע, אין זה בהכרח רלוונטי לדחוס המון פיסות תוכן. בין אם מדובר בטקסטים, תמונות וסרטונים – שכל אחת מהן מייצגת חוויה אחרת במלון. אך אם מכניסים את כל פיסות התוכן הללו לסירקולציה במדיה החברתית, הרי שכל גולש יכול להיחשף צעד אחר צעד, מידה קטנה אחר מידה קטנה לחוויות שונות המתרחשות במלון ולעכל בקצב שלו ובקצב החשיפה שלו לאותם תכנים – מה בעצם קורה שם. כך שזה יכול מאוד להועיל לשלב התכנון של תיירים מסוימים, בעוד תרים אחר מלון מתאים לצרכיהם ולרצונותיהם.