סושיאל מדיה למלונות

הרשתות החברתיות הופכות להיות מהותיות במחקר השטח של האורחים הפוטנציאליים במסעם למצוא את החופשה שהם מחפשים.

כיום, כניסה לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם של המלון היא חלק הכרחי וקריטי במסע הלקוח, ומשפיעה באופן משמעותי על יכולת המכירה של המלון. תפקיד הרשת החברתית הוא לתמוך בבניית המותג, לפנות לקהל יעד ממוקד ומפולח באמצעות מסרים שונים, להציע מבצעים והטבות בזמן אמת, ואף לאפשר רכישה ישירה בחלק מהמקרים – ישירות מהעמוד של פייסבוק או אינסטגרם.

בנוסף, הרשתות החברתיות מאפשרות להגדיל את מעורבות הגולשים, לעודד שיתופים המייצרים תוכן אותנטי, ומשמשות כמכפילי כוח לפרסום.

ב-Unique  אנו מציעים שירותי סושיאל איכותיים ויצירתיים שיסייעו לכם להבליט את המותג שלכם ולחשוף קהלים קיימים וחדשים למסרים שאתם רוצים להעביר.

ניצור עבורכם תוכן איכותי, כולל תמונות וטקסטים, ננהל את העמוד שלכם, ונשמור על קשר ישיר ורציף עם הגולשים, תוך יצירת הנעה לפעולה באמצעות מגוון פעילויות, תכנים ושיתופי פעולה.

מדי חודש, נבנה גאנט מסודר המציג את כלל הפעילות במדיות השונות המתוכננות לאותו חודש. הגאנט כולל תכנון נראות הפיד הכללית (איך העמוד ייראה כאשר הגולש נכנס בפעם הראשונה) וריכוז כל הפוסטים והסטוריז, תוך חשיבה משותפת על פעילויות בהתאם לצרכי המלון.

מה מטרתה של סושיאל מדיה לבתי מלון?

נכון, יש אנשים שאוהבים לגלול בפיד המדיה החברתית שלהם ולגלות תכנים מעניינים ומעוררי השראה. אף שזה לא תמיד בריא או מועיל, כאשר התוכן עשיר בדברים שמספקים ערך – כמו השוואת מלונות על סמך תכנים איכותיים – אפשר למצוא בכך תועלת.

סושיאל מדיה למלונות מתבטאת ביכולת ליצור קשר עם תיירים, לשתף תמונות מביקורים של אורחים, ולספר על חוויות שונות במלון. בכך, ניתן להאיר את המתרחש במלון ולשתף את העולם.

להלן כמה סטטיסטיקות שדלינו ממקורות ברשת, שיכולות לשפוך אור על השפעת השיווק במדיה החברתית בפייסבוק:

52% ממשתמשי המדיה החברתית אמרו כי תמונות מחבריהם השפיעו על תוכניות הטיול שלהם.
76% משתפים תמונות מהטיול שלהם במדיה החברתית.
55% עשו לייק לדפים הקשורים לטיול שהם מתכננים במהלך שלב המחקר.
69% מהמודעות משתמשות בתמונות, בעוד ש-18% מהמודעות משתמשות בסרטונים.
נתונים אלה מדגישים את החשיבות של נוכחות במדיה החברתית עבור מלונות שמעוניינים להרחיב את החשיפה שלהם ולחבר את עצמם עם אורחים פוטנציאליים.

להלן כמה סטטיסטיקות שדלינו ממקור ברשת. יש לציין שכל מקור סוקר בדרך משלו והתוצאות יכולות להשתנות לא רק על בסיס דרך סקירה אלא תקופה. בהינתן כך, אלא הנתונים כשזה נוגע לשיווק במדיה החברתית בפייסבוק:
1. 52% ממשתמשי המדיה החברתית אמרו שהם קיבלו השראה מתמונות של חבריהם וזה השפיע על תוכניות הטיול שלהם
2. 76% משתפים תמונות מהטיול שלהם למדיה החברתית
3. 55% עשו לייק לדפים הקשורים לטיול שהם מתכננים (במהלך שלב המחקר לאותו טיול)
4. 69% מהמודעות עושות שימוש בתמונות בעוד ש-18% מהמודעות עושות שימוש בסרטונים

סושיאל מדיה - רשתות חברתיות

כיצד סושיאל מדיה לאתרי תיירות יכולה לקדם תהליכי שיווק?

הנתונים שצוטטו בסעיף הקודם מצביעים על פעילות משמעותית בפייסבוק בתחום המלונאות. בין אם מדובר באנשים ששיתפו חוויות מטיולים או באחרים שמחפשים מידע על מלונות, ברור שיש כאן הזדמנות עבור מלונות שמעוניינים להרחיב את הנוכחות שלהם ברשת.

אם יש מלון שמעוניין לנצל את הפוטנציאל של סושיאל מדיה לאתרי תיירות, הוא יכול לבצע את הצעדים הבאים:

1. שיתוף תכנים בפייסבוק: להתחיל לשתף תוכן מעניין ואיכותי שימשוך את תשומת הלב של הקהל.
2. לזהות מה עובד: לנתח אילו פוסטים זוכים לשיתופים, לייקים ותגובות כדי להבין מה מהדהד עם הקהל.
3. איסוף משוב מהאורחים: לבדוק עם אורחים אם הם נחשפו לתכנים במדיה החברתית וכיצד זה השפיע עליהם.
4. התאמת התוכן: להפיק לקחים מהפידבק שנאסף וליצור תכנים מותאמים ומזוקקים יותר, תוך בדיקה אם זה מביא לתוצאות טובות יותר.

באמצעות צעדים אלו, מלון יכול לא רק לשפר את הנוכחות שלו ברשתות החברתיות, אלא גם לחבר את עצמו בצורה אפקטיבית יותר עם אורחים פוטנציאליים.

פנו אלינו עכשיו להתייעצות

נשמח לעמוד לרשותכם בקידום המלון בסושיאל מדיה

עמוד הפייסבוק שלכם

באמצעות אסטרטגיות נכונות, המלון יכול להגדיל את החשיפה שלו במדיה החברתית, כך שיותר אנשים יכירו אותו ויתוודעו אליו במהלך הגלישה או בשלב תכנון הטיול.

כדי להשיג זאת, אפשר לנקוט בשני צעדים עיקריים:

  1. אמצעים אורגניים: המשך פרסום תכנים איכותיים כדי לצבור תאוצה ותהודה. עם הזמן, יותר אנשים יפתחו מודעות לתכנים המוצגים בפרופיל החברתי של המלון.
  2. קידום ממומן: אפשרות לשכור שירותים של "משפיענים" שיבקרו במלון, יעלו תמונות ויתייגו אותו, מה שמחזק את הנוכחות החברתית של המלון באופן ממוקד.


בנוסף, ניתן למנף את האלמנט החברתי בפייסבוק על ידי עריכת תחרויות שמעורבות בהן האורחים. למשל, המלון יכול לארגן תחרות שבה האורחים מתבקשים להעלות תמונה מהמקומות השונים במלון, כשהתמונה המדורגת ביותר תזכה את בעליה בחופשה זוגית במתנה. כך ניתן להעלות את המודעות למה שמתרחש במלון וליצור מעורבות רבה יותר עם הקהל.

שיווק מלונות בסושיאל מדיה

עמוד האינסטגרם שלכם

כאשר מדובר בפרסום באינסטגרם, הגישה דומה לפרסום בפייסבוק, אך הדגש כאן הוא על גרפיקה וויזואליות. בעוד שבפייסבוק יש מקום נרחב יותר לטקסט, באינסטגרם התמונות משחקות תפקיד מרכזי. ניתן להשתמש בתגיות (hashtags) כדי לתייג פוסטים, כך שתמונה של שקיעה מהגג יכולה להיות מתויגת כ-"#שקיעת_חמה", מה שמאפשר לחשוף את התמונה לכל מי שמעוניין בשקיעות.

באינסטגרם ניתן גם לערוך תחרויות נושאות פרסים, לשתף פעולה עם משפיענים, לקדם פוסטים ממומנים ולאסוף פידבק על התכנים המפורסמים. אחד היתרונות הגדולים של פרסום באינסטגרם עבור מלונות ואתרי תיירות הוא היכולת לחשוף את המשתמשים לתכנים גם אם הם לא חיפשו אותם במודע. בניגוד למנועי חיפוש שמציגים תכנים על סמך חיפושים קודמים, הרשתות החברתיות מציגות תכנים על פי מה שנראה להן כמרתק או רלוונטי למשתמש.

לסיכום
סושיאל מדיה עבור מלונות יכולה להחמיא ולהשלים אסטרטגיות שיווק אחרות. ניתן לפגוש את האורח הפוטנציאלי במספר נקודות במהלך המסע שלו: הוא יכול לחפש "מלונות טובים בצפון" בגוגל ולהיתקל בכתבה על המלון, ולאחר מכן לגלול בפייסבוק או באינסטגרם ולהיתקל בפוסטים של המלון. חשיפה כזו יכולה להוביל אותו לרצות לגלות עוד על המלון, במיוחד אם הוא מתחבר לתכנים המוצעים.

מלון יכול להציג מגוון חוויות ברשתות החברתיות. בעוד שבאתר רשמי חשוב להעביר מידע ממוקד, במדיה החברתית אפשר לדחוס תוכן בצורה שיווקית יותר, באמצעות טקסטים, תמונות וסרטונים שמייצגים חוויות שונות. בכך, כל גולש יכול להיחשף לחוויות המתרחשות במלון ולחוות אותן בקצב שלו. זה עשוי להועיל לשלב תכנון הטיול עבור תיירים שמחפשים מלון שיתאים לצרכיהם ורצונותיהם.