בניית אתרים לבתי מלון

בניית אתר לבית מלון דורשת ידע והבנה של צרכי הלקוח ביחד עם חדשנות טכנולוגית והבנת משפכי השיווק המייצרים את התנועה וההמרות באתר. 

איזה אתר יכול להתאים לתעשיית המלונאות? התשובה יכולה לרמז רבות על בניית אתר למלונות ואתרי תיירות שאכן תתאים למלון נתון. אנחנו ביוניק בונים אתרים המשלבים בין מיתוג המלון תוך הדגשת ה USP המרכזי של כל מלון ומלון לצד אתר אשר מייצר המרה ברמה גבוה ומאפשר למקסם את פוטנציאל המכירה למקסימום. אנחנו משלבים את מנוע ההזמנות בצורה חלקה וברורה כך שהליך המכירה הופך להיות פשוט קל ומהיר. בנוסף נדאג לשלב באתר את מלוא האינפורמציה הרלוונטית על מנת להוריד את העומס ממרכזי ההזמנות. אתר הבנוי נכון יכול להוביל עד 50% מהתנועה למנוע ההזמנות ומשם ניתן להמיר בין 2-5 אחוז מהתנועה למכירה.

לפני עליית האתר לאוויר נבצע תהליך של אופטימיזציה להבטחת מיקומים מיטביים לאתר ביחד עם הגדרה וחיבור על הפרטמרטים הנדרשים למעקב אחרי כל המתרחש באתר.

בנית אתר למלון דגשים מרכזיים?

בניית האתר משמשת את המלון ליצירת ערוץ תקשורת מרכזי עם לקוחותיו. שכן, מדובר באחד המקומות הראשונים "במבע הלקוח" שאורחים פוטנציאליים יעיינו בו כדי לדלות מידע אודות המלון ואתר התיירות. המידע המופיע באתר מופיע בכל עת לכל תייר בכל מקום בעולם, כל עוד האתר נגיש למבקרים. אי לכך  חשוב שהאתר יציג את המידע באופן מושך ויעיל. יתרה מכך, על אתר להוות את הפלטפורמה העיקרית לתקשורת בין אורחים פוטנציאליים לצוות המלון. בין אם בדרך האפשרות למלא טופס יצירת קשר ו/או הנגשת אמצעי תקשורת עם המלון (כמו טלפון, מייל, ווטס אפ מסנג'ר, כתובת פיזית וכיוצא בזה).

האתר חייב להיות מונגש לשפות המשמשות את אורחי המלון, עברית ואנגלית הן חובה, אפשר להרחיב גם לספרדית/צרפתית/רוסית.

האתר חייב להציג את כל סידורי ההנגשה הקיימים במלון, פיזי וברשת על מנת לעמוד בהגדרות ודרישות החוק המאוד נוקשות בארץ (אי עמידה בדרישות אילו עלולה לגרור קנסות כבדים).

בנוסף האתר צריך להיות "מאונדקס" ובנוי נכון בתכני SEO רבים ככל האפשר על מנת שבזמן חיפוש יופיע האתר במקומות הטובים ביותר ברשת בצורה אורגנית.

 

בניית אתרים לבתי מלון

בין מובייל לדסקטופ

בעבר בניית אתר למלונות ואתרי תיירות היתה מתמקדת בפתרונות למחשב נייח (דסקטופ), רוב הגלישה והרכישות שהתבצעו במהלך עובדה על המחשב.

כיום המציאות השתנתה מקצה לקצה, ברוב אתרי המלונות כיום אחוז הרוכשים במובייל חצה מזמן את ה 50% מסך הרכישות. לכן בזמן תכנון האתר חייבים להתאים את התכנים גם לגרסה לנייד.  ניתן לייצר גרסה "רספונסיבית" למכשירים הניידים. לא רק לטלפונים, אלא גם לטאבלטים. המטרה היא לאפשר לכל מי שגולש למצוא את מה שהוא צריך למצוא בקלות, מהירות, פשטות ויעילות. בין אם הוא גולש במחשב ובין אם הוא גולש בטלפון. עליו להבין מה מציע המלון, ולמה זה משנה עבורו.

בנוסף מלונאים רבים מציעים היום גם מבצעים והטבות במובייל על מנת לתפוס את הלקוחות הפוטנציאלים בהצעות מכר ייחודיות.

יתרון גדול נוסף הקיים במוביל הוא היכולת לייצר תקשורת מיידית בין הלקוח למלון, באמצעות הוספת "לחצן" חיוג או כפתור וואטסאפ שיאפשרו לגולש אינטראקציה מיידית החשובה כל כך בימינו.

פנו אלינו עכשיו להתייעצות

נשמח לעמוד לרשותכם בהקמת אתר האינטרנט הבא שלכם

מסע לקוח -Customer Journy

מושג שכל מלונאי חייב להכיר ולהבין לעומק, כבר במהלך תהליך אפיון האתר ועד סיום השהייה של האורח במלון.

תהליך בחירת מלון שונה במעט בין לקוח ישראלי לבין תייר המחפש מלון מחו"ל.

בשני המקרים מסע הלקוח מתחיל פעמים רבות אצל ה OTA (בוקינג/אקספדייה ודומיהם) על מנת לקבל מושג ראשוני,מעבר לדפי הסושיאל של המלון (פייסבוק, אינסטגרם ואף יוטיוב) על מנת לקבל תחושה טובה יותר לגבי החוויה והמותג אותו הוא יפגוש בחופשה ואז רכישה.

אצל התייר פעמים רבות הרכישה תתבצע ב OTA ,לקוח מקומי יכנס בדרך כלל לבדוק גם את אתר הבית.

המטרה היא לבנות אתר ממיר ומזמין בוא ניתן בקלות לקבל מידע, להציג ישירות באתר את פייד האינסטגרם ואף להציע הטבה ייחודית לגולש על מנת לשכנע אותו לרכוש באתר הבית. 

Seo - אופטימזצית מנועי חיפוש

אחד הדברים המרכזיים אשר ישפיעו על הצגת האתר במנועי החיפוש הוא ה SEO , search engine optimization

מדובר בהליך מקצועי,טכני הדורש ידע רב ועשייה מתמשכת אשר מתחילה בבניית האתר ולמעשה נמשכת בצורה רציפה כל הזמן.

חשוב ואף קריטי לבנות את האתר בצורה שתביא להצגתו בצורה אופטימלית.

הגדרת כותרות H1 , כותרות משתנה SLEG וקישורים חיצונים – הם כולם מושגים שיקבעו לעתיד באיזה מקום מוצג האתר ובפועל כמה הוא ימכור.

בנית אתר נכונה יכולה לחסוך גם כסף רב בפרסום הממומן העתידי.

תכנון של בלוג באתר הכולל תכנים נוספים אודות המלון והסביבה, יצירת קישורים וממשקים עם אתרים אחרים וכתיבת טקסט מדויקת גם הם חשובים מאוד חייבים להיות חלק מתהליך.

הקמת אתרים למלונות

האם ניתן לבנות אתר לבית מלון כדי לספר אודות המלון?

בניית אתר לבתי מלון ואתרי תיירות מאפשרת להשאיר מקום ייחודי לאלמנטים תחרותיים שונים, כלומר – לאלמנטים מבדלים. מה מיוחד במלון? אילו אלמנטים חווייתיים מציע? זה המקום לציין מוקדי תיירות, מסעדות, הצעות מיוחדות, מוקדי ספא וטיפולים וכיוצא בזה. ניתן לכלול בסעיפים המבדלים לא רק מה שהמלון מציע באופן קונקרטי, אלא גם באופן רגשי ואנרגטי. לדוגמת, אנרגיה טובה, שירות לקוחות אדיב וכיוצא בזה. ואפילו לספק דוגמאות וסיפורים מאורחים אחרים כדי להמחיש את הכוונה. בניית אתר למלונות ואתרי תיירות יכול לשמש את צוות המלון כדי לספר על המלון. לא רק על הכתובת, סוגי חדרים, מתקנים במקום וכיוצא בזה. אלא גם על ההיסטוריה של המלון, האיכויות הייחודיות שלו, האלמנטים הייחודיים שמציע במיוחד וכן הלאה. מה גם, שזה המקום ליצור תכנים, שמצד אחד משתפים יותר מידע לגבי המלון. ומצד שני, עוזרים למלון לקדם את תוצאותיו בגוגל. אם כי, על התכנים אכן להיות רלוונטיים לקהל היעד כדי שהם יתעניינו בהם, מה שיכול לתמוך ולהיטיב עם הקידום בתוצאות החיפוש בגוגל. לדוגמה, ניתן לכתוב על 3 מקומות בצפון שיש בהם חוף ואפשר לקבל בהם ארוחת בוקר. במסגרתם ניתן לציין את המלון, ולאחסן את הכתבה באתר המלון. זה כשלעצמו יכול לשרת הן את המטרה של לספר יותר על המלון והן לקרוץ לאנשים שבמקרה מחפשים את מה שהכתבה משתפת.

אנליזת אתר

בניית אתר למלונות ואתרי תיירות יכולה לספק גם למחלקת השיווק של המלון אינפורמציה מאוד חשובה על התנהלות הגולשים באתר. אפשר שתהיה גישה ללוח נתונים שמציג את התנהגות הגולשים, פעילותיהם, תדירות ביקוריהם, הזמן שבילו באתר, אחוזי המרה וכיוצא בזה. מידע זה יכול להעניק ערך רב למחלקת השיווק שכן הם יכולים לזהות תבניות ונושאים משותפים, להבין ביתר קלות מה עובד ומה לא ולקבל רעיונות חדשים להמשך פעולה.
מעבר לכך שאנחנו יכולים להשתמש באתר המלון כדי לקדם תכנים בגוגל, לספר על המלון, "למכור חוויה", לשתף מידע רלוונטי בנוגע למלון, לחשוף המלצות של אורחים וכן הלאה – מדובר בפלטפורמה של ממש למכור חדרים במלון או הצעות אחרות שהמלון יכול להציע. האתר יכול לשמש גולשים כדי לבדוק איזה חדר או סוג חדר פנוי ברגע נתון. וברגע שאוספים מספיק מידע על פעילות של גולשים ומזהים מה הם רוצים במיוחד, או מחפשים במיוחד, אפשר לייצר הצעות מיוחדות ולמכור אותן באופן ייעודי. ניתן לחשוב על בניית אתר למלונות ואתרי תיירות כמעין יצירת סוכן מכירות אישי למלון אשר פועל למשך שעות היממה ומשתדל להציג את הצעת הערך של המלון ללקוחותיו הפוטנציאליים בצורה הטובה ביותר שהוא יכול. ככל שהאתר מעוצב טוב יותר ומשרת יותר את גולשיו כך אפשר שהוא יעשה את עבודתו טוב יותר. לפרטים נוספים, ניתן ליצור עימנו קשר.