יזמים רבים, גם המנוסים שבהם, מגיעים פעמים רבות ממש עד לחודש הפתיחה ואז מגלים כי למרות שהמלון מוכן, מעוצב ומסודר והכל ערוך לקבלת האורח הראשון-הנכסים הדיגיטלים לא קיימים.
חשוב להבין כי כיום בניית תשתית ונכסים דיגיטליים חשובה לא פחות מהתשתית הפיזית והיא חייבת להיות מסונכרנת עם תאריך פתיחת המלון.
בעולם שבו ההחלטות של הלקוחות מתקבלות במידה רבה על סמך חוויות ותוכן דיגיטלי, הנוכחות ברשתות החברתיות ובפלטפורמות דיגיטליות היא קריטית להצלחה העסקית.
הכנו לכם מדריך קצר הסוקר את הנקודות השונות בהם צריך לטפל.
יש לפתוח עמודים מקצועיים ומנוהלים בפייסבוק/אינסטגרם/לינקאדין.
וודאו כי כל הפרטים מדוייקים, ישנן תמונות וסרטונים טובים כבר מהיום הראשון וכי אתם מתחזקים את העמודים בצורה מסודרת-משפיע מאוד על חווית הגולש בבואו לקבל החלטת רכישה
השקעה בנכסים דיגיטליים חזקים, כולל שימוש אפקטיבי ב"גוגל לעסק שלי", היא כלי משמעותי לביסוס הנוכחות של מלון חדש ברשתות ולהשגת יתרון תחרותי בשוק. באמצעות תשתית דיגיטלית מקצועית, אסטרטגיית מדיה חברתית מדויקת, וכלים למדידת ביצועים, תוכלו לא רק למשוך לקוחות חדשים אלא גם לבנות מותג חזק ואמין לאורך זמן.
פנויים לקשר?
נשמח לצרף אתכם למשפחה ולקדם אתכם עד הפסגה!
2024 All rights reserved to unique hotels ©
WhatsApp us